sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Fuck off!


Fuck Off!
Nu pot spune ca ziua mea a fost de rahat,insa dupa doua ore jumate de fizica,incepeam sa cred ca lumea imi cade in cap. Am avut o saptamana destul de grea si cand credeam ca ma pot relaxa si eu un weekend pac,vine tata cu vestea,faci sambata meditatii la fizica. Good,dar cine dracu credea ca ma va tine doua ore jumate? DOUA ore jumate frate! Si cand tocmai ziceam si eu ca insfarsit ma pot odihnii surprize surprize,nu ma mai lua nici somnul si aveam o stare de tot rahatul.
Nu ca nu ar fi fost asa toata saptamana,si defapt stau si ma gandesc,cand nu sunt eu intr-o stare proasta? Adica de la o vreme am numai stari dubioase,si da stiu ca nimeni nu ma intelege deci nu ma astept ca voi sa ma intelegeti.
Pai sa facem o recapitulare de luni pana acum,pai ce am avut luni,ore destul de bune,stare destul de buna deci sa zicem ca luni a fost okei,marti am fost de servici pe scoala deci am stat la cancelarie asteptand sa sun de intrare si de iesire plus cativa nervi din cauza dirigai,mda tipic in concluzie sa zicem ca si marti am avut o stare destul de buna,miercuri am avut mate si fizica,deci nu prea am avut o stare frumoasa tinand cont de tot ce s-a petrecut pe acolo,nu dau detalii pentru ca internetul are ochi si urechi.
Joi,mate din nou,apoi sport,si franca la care am luat in 7 slava cerului ca la cat de bota sunt am crezut ca iau un trei mare cat mine,apoi fizica,din nou stare proasta,apoi chiulit de la economie(shhh asta este secretul nostru da? ). Vineri a fost si mai rau,m-am simtit rau deci am stat acasa,apoi am avut meditatii la mate,la care sa zicem ca m-am descurcat cat de cat. Iar azi starea mea de rahat s-a amplificat mai mult decat credeam,ei bine sa zicem ca saptamana asta a fost jumate jumate,deci maine o sa am insfarisit o zi de relaxare,sper asta daca nu se gaseste tata sa imi mai puna vre-o meditatie la ceva.
Deci Fuck Off pana una alta! :))

Nyko;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu