miercuri, 16 noiembrie 2011

Spune Lumii.

"Spune Lumii ca's plecat departe de toate..."





Mda ironic stiu nu am mai postat de cateva zile insa socala asta ma cam omoara. Mda cine ar fi creuzta ca aXI-a e atat de grea? In orice caz,cert e ca am innebunit dupa melodia mai sus prezentata. Vescan este viata mea si toti cei care ma cunosc ar spune cu mana pe inima ca ii disper cu melodiile lui. Ei bine cine ar fi crezut ca eu o sa ajung sa ascult Vescan?
Pentru asta ii multumesc Dariei care desii mi-a facut mult rau,si nu mai vorbim la ora actuala,nici acum nu imi dau seama de ce,insa ei ii multumesc pentru ca mi-a bagat in sange Vescan,ca m-a facut sa ascult hip-hop ca m-a facut sa spun mereu ce gandesc. Sa spun omului verde in fata parerea mea.
Acum oricine ai fi sau oricine te-ai crede iti spun verde in fata orice. Oricand la orice ora. Nu imi pasa ca mami si tati sunt mari afaceristi sau alte chestii,pentru mine cat timp esti pe spatele parintilor nu esti altceva decat un ratat mucos care profita de situatia financiara buna a parintilor. Si atat timp cat tu esti un mucos nu prea ai ce discuta cu mine. Cam in felul asta am ajuns sa gandesc din cauza hip-hop'ului,defapt nu,asa gandeam si inainte doar ca genul asta muzical mi-a dat curajul sa o spun,sa ma afirm. Asa ca tot respectul meu pentru VESCAN care face niste melodii superbe.
Ei bine stiu ca am palavragit mult,asa ca pana la o alta postare.
A voastra Nicoleta va pupa! ;) :*

Un comentariu:

  1. Vescan, Vescan, Vescan ! :x Imi pare rau ca nu pot asculta melodia acum .. :( in fine, stii ca imi place cum canta, dar si cum gandesti. Mno. :x

    RăspundețiȘtergere