joi, 8 decembrie 2011

Just 28 things about me.


ME...


1.Îmi poţi spune : Nico

2.Mi-ar plăcea să mă numesc : Larisa

3.Dacă aş fi un personaj de carte, aş fi : Evermore

4.Melodia mea preferată este : Every breath you take

5.Ziua preferată a săptămânii pentru mine : Miercuri

6.Îmi e dor de : chat-uit cu el.

7.Dintre actorii din întreaga lume, azi îl plac pe : Robert Pattinson (allways)

8.Urăsc şcoala/facultatea pentru că : Imi papa juamate din zi

9.Îmi place şcoala/facultatea pentru că : Imi petrec timpul cu colegii mei nebuni :>

10.Partea preferată a zilei pentru mine e : Amurgul 8->

11.Culoarea mea preferată e : Albastru

12.Vampiri,vârcolaci,fantome sau extratereştri : Vampiri

13.Mi-ar plăcea să locuiesc : Undeva in Londra cel mai probabil.

14.Azi sunt fericită pentru că : reluam activitatea la cor.

15.A fost un coşmar să văd : testul la economie (7 x_x )

16.Aş vrea să lucrez în domeniul : Literaturii

17.Mi-ar plăcea să existe : Love,allways love.

18.Daca aş avea o putere ar fi : Telekinezia

19.Îmi place numele : Bella

20.Cred că prietenii adevăraţi sunt cei care : Te accepta asa cum esti,si iti sunt alaturi in orice chestie.

21.Citatul meu preferat : "Pe dumneata te-am ucis in mine...Esti moarta...mai moarta decat daca n-ai fi existat niciodata..."

22.Cred că cel mai frumos sentiment e : Dragostea.

23.Aş vrea să pot : Sa pot fi pe placul tuturor

24.Viaţa e frumoasa pentru că : Pentru ca e scurta,si merita traita din plin.

25.Planul meu secret e să : Sa imi petrec vacanta alaturi de prieteni si familie.

26.Îmi plac serialele : The Secret Circle,Ghost Whisperer,The nine livesc of Chloe King,Dark Angel.

27.Vreau să-ţi spun că : Abia astept vacanta :X

28.Persoanele care vor primi leapşa : Pff oricine :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu