marți, 6 decembrie 2011

Punct...si de la capat?


Ce?!

Stiu nu am mai postat de cateva zile,insa pur si simplu nu m-am simtit in stare. Multe meditatii,multe teme si foarte mult stres.
Se apropie sfarsitul semestrului si ma simt ca si cum as fi intr-o cusca. Ma simt obosita stresata si mai tot timpul nervoasa.
Maine am ultima teza,proba de foc. Teza la matematica. Bine inteles,acum am inteles tot perfect,maine cu foaia in fata si exercitiile de la teza,clar nu o sa mai stiu nimic.
What the fuck? Bine ai venit in lumea mea,in lumea in care eu acum stiu ceva,si in ziua urmatoare la teza sau test nu mai stiu nimic. Parca am o fobie,de ficare data cand aud cuvantul test,pur si simplu ma panichez si nu mai stiu nimic. Proasta chestie,insa nu pot scapa de ea. La dracu chiar nu pot.
Ziele au inceput sa treaca din ce in ce mai greu,si eu sa ma simt din ce in ce mai rau. Se pare ca sfaristul semestrului nu imi prinde prea bine,tinand cont de stresul continuu care ma preseaza in fiecare zi.
Nyko;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu