marți, 3 ianuarie 2012

Ambrozie.


"Prieteni"

Pot spune ca sunt putin mai matura de la ultimul post,si nu as gresi,de aceea am ales sa vorbesc despre prieteni. Un subiect sensibil pentru mine,mereu a fost asa. Stiu eu sunt aia mai naiva care pune sufllet si la sfarsit e f****a si lasa-ta poate sangerand.
Insa stii ce? Asta ma face mai tare,ma face sa invat ca viata nu e roz,ca viata e o trafa in mov,o tarfa care te joaca pe degete ca cea mai versata curva.
Am crezut ca poate in toti anii mei am invatat cum sa ezit asta,si intradevar cu prietenii noi o fac,insa cu cei vechi,doamne nici nu ma asteptam la asa ceva.
O credeam prietena mea cea mai buna,am copilarit impreuna,am impartit si cel mai mic secret,nopti dormite una la alta,seminte bancuri,baieti,si muzica.
Cine ar fi crezut ca ea,tocmai acum s-a gandit sa ma puna jos doar cu cateva vorbe? Nu m-a durut,relatia noastra oricum se racise in ultimii doi ani,insa m-a surprins tupeul ei enorm,sunt constienta ca undeva acolo in adancul inimii mele sufar,insa nu imi pasa de ea. Nu imi mai pasa.
Toti m-au facut rece,m-au facut sa ajung de gheata. Nu voiam sa se intample asta,insa ei da,si au reusit.
Am incercat poate de multe ori sa imi dau seama cu ce gresesc eu. Si apoi m-am intrebat. De ce trebuie sa cred ca sunt eu cea de vina? De ce trebuie sa ma framant pentru cineva care nu da doia bani pe ce spun?
De ce sa nu tratez dracul ca pe drac? Cei care nu ma cunosc spun "Ahh ciudata aia fara prieteni". Nu imi pasa ce spun,prietenii pe care ii am ii cunosc de o viata,si stiu ca nu sunt capabili de altele,stiu mi-am luat teapa de la o asa zisa "bff" insa asta nu inseamna ca toti sunt la fel.
Prefer fercita si sincera si cu putini prieteni decat prefacuta cu prieteni prefacuti si scarbosi.
Prefer cateodata singuratatea,sunt genul care prefera sa se retraga acasa cu telefonul si castile in urechi si o carte buna care sa ma poata distraga. Asta sunt eu. Nicoleta,imi plac foarte mult filmele pentru adolescenti si cele romance sau sf,ador sa citesc,si sa scriu,sa ascult muzica si sa spun omului verde in fata ce cred despre el. Insa nu sunt emo. Sau mai stiu eu ce chestie trasnita le mai trece asa zisilor "prieteni" prin cap.
Sunt doar eu.

Nyko;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu