duminică, 13 mai 2012

KREM face SHOW!





Nu am mai scris de ceva vreme pe aici stiu ,insa nu prea am avut ceva bun pentru ca povesti,sau ceva memorabil,insa acum dupa ce am vazut finala de la ROMANII n-AU TALENT,am ramas cu un gust total amar,stiu ca au fost concurenti mult mai buni decat Cristian GOG si asta il implica si pe Petraiche si Krem,nu inteleg de ce oamenii s-au lasat pacaliti de simple trcururi de iluzionsit care s-a perfectionat prin MUNCA,nu prin TALENT. Nu inteleg de ce Mihai Petre s-a c***t atat pe el cand i-a spus lui Krem ca acel moment de actorie nu era potrivit cand sala era pur si simplu extaziata si striga incontinuu "KREM,KREM,KREM!!" Pur si simplu sunt total revoltata pentru ca,daca cautati pe youtube,despre cum sa iti faci inima sa nu mai bata gasesti un clip in care un pusti de vre-o treispe' ani sa zic face asta,asa ca sincer pirma oara m-a socat si dupa asta am devenit scarbita,pentru ca sunt niste trucuri intradevar bune,dar asta nu e TALENT. 
Poate ca o sa ma credeti tampita nebuna,si toate celelalte adjective "frumoase" insa dupa parerea mea Krem are talent! SHOW A LA KREM!! 

Nyko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu