duminică, 24 iunie 2012

Noboddy is gona take me down.






As putea spune ca sunt fericita ca totul merge suuuuper ca scoala sa incheiat si totul e megaa extra bine. 
CACATURI. Nu merge bine, scoala inca mai exista si colac peste pupaza imi iau tepe la prieteni, da ii credeam asa ceva dar cine sunt eu sa ma cred cea mai tare cu cei mai buni prieteni? Nuuu, nu sunt am mai spus intr-un post asemantor mai sus ca mereu ma intreb ce am facut eu , cu ce am gresit eu, si intotdeauna doar eu sunt aia care se framanta "prietenului" nici ca ii pasa, de ce i-ar pasa la o adica? A obtinut ce a vrut, am cazut din nou, dar ce nu ma omoara ma face mai puternica, sau asta sper, pentru ca daca mai primesc multe tepe din asta o sa ajung sa fiu salbatica ca si tarzan, desi cred ca si el era integrat bine printre maimute. 
Wow am reusit sa imi stric si ziua asta, am reusit sa imi aduc aminte de toate doar in cateva minute, am reusit sa devin din nou cea din trecut, ce rost mai are acum? NICI MACAR UN ROST. 

Nyko.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu