luni, 28 ianuarie 2013

S-a terminat. Dar e bine ca s-a terminat acum decat mai tarziu.



Nu pot spune ca ma simt bine sau prost, insa sunt recunoscatoare ca totul s-a terminat inainte sa devina ceva mult mai serios si sa sufar mai mult. Am plans si am dat vina pe tot ce mi-a venit in minte insa acum sunt bine, vreau sa fiu bine si tot ce conteaza este ca acum pot sa am grija de viitorul meu, trebuie sa ma concentrez pentru Bac si apoiu pentru intrarea la facultate, apoi mai vad eu ce fac ce feeling-ul, pana atunci prefer sa stau in banca mea si sa imi vad de ale mele.
Un lucru este cert, nu o sa il uit prea usor insa voi face tot posibilul sa nu ma mai gandesc la el, daca este nevoie ma sacrific pe mine si nu ii mai fac vizite prieteni mele de acolo decat sa il vad si sa imi trezeasca amintiri.
Inca odata nu stiu ce voi face de acum incolo sau cum voi reactiona insa un lucru este cert, sunt din nou acea fata care nu se increde in nimeni si in nimic, pentru ca aparentele inseala si sunt dureroase dese ori.
Pana la urmatoarea postare, peace!

Nicoleta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu