joi, 21 martie 2013

Trough the wall's of my soul.


Dincolo de cuvinte...



De cateva zile ma tot intreb, am facut eu ceva ca sa merit asta? Sau doar mi se pare mie? NNU intentionez sa fac din asta o drama, nu intentionez sa ma plang, doar vreau sa scap de gandurile care ma macina de atat timp. 
Dincolo de cuvintele spuse se pot gasi multe intelesuri pe care la momentul respectiv nu le intelegi. 
De cate ori mi-ai spus "te iubesc"? De foarte multe ori iti spun eu, si ma simteam ca in rai, ma simteam cea mai fericita fata de intreg globul. Cand au inceput problemele noastre? Cand am inceput sa ne indepartam? Cand a aparut "EA" ? Nu stiu pentru ca nu ai vrut sa imi spui, nu ai vrut sa imi dai motivul pentru care tu "nu mai poti continua asa" . Ma intreb acum de ce mi-ai spus de atatea ori ca ma iubesti si ca abia astepti sa ne vedem daca tu nu simteai asta? Daca tu erai cu gandul in alta parte? 
"Daca vrei ramanem prieteni" . Crezi ca mai putem fi prieteni dupa tot ce a fost intre noi? Sau mai bine zis n-a fost pentru ca te-ai ocupat tu sa distrugi si ultima farama de sentiment pe care il aveam pentru tine. Intri pe mess aproape in fiecare zi, nu imi spui nimic, si nici eu, ne comportam ca doi straini. Ne comportam de parca intre noi n-a fost niciodata nimic, de parca niciodata nu ne-am tachinat sau certat sau vorbit ore intregi. Nu, taie asta, ore intregi nu am vorbit pentru ca aproape intotdeauna te purtai distant cu mine, mi-ai spus ca nu stiai cum sa imi spui ce simti pentru mine de aia te purtai asa, apoi spre sfarsit nu stiai cum sa imi spui ca nu  ma mai vrei nu'i asa? 
Sincer cel mai probabil scriu postul asta ca sa te scot definitiv din mintea mea, nu vreau sa mai tin la tine sau sa ma mai gandesc la tine de fiecare data cand vad un cuplu pe strada, nu vreau sa imi mai pun intrebarea "Si totusi daca am fi fost impreuna?".  M-am saturat sa ma intreb daca am fost eu de vina. Nu cel care are cea mai mare vina aici esti tu! Tu ai vrut sa o termini nu eu, tu nu ai vrut sa imi spui cauza, tu si numai TU m-ai facut sa sufar. Crezi ca voi putea sa te iert vre-odata? Da poate ca o sa te iert, dar nu o sa uit niciodata. 


Nicoleta.

2 comentarii: