joi, 24 noiembrie 2011

Ganduri Pozitive.

What the fuck?!

Cica acum ar trebuii sa am ganduri pozitive? Pai cum dracu vezi sa nu dupa ce ca ziua mea a fost atat de "frumoasa".
Teza la fizica s-a dovedit a fi un mare rahat,am invatat doua ore la defintiile alea stupide si formule idioate,doar pentru ca ea sa ne dea probleme si tot asa,la Economie test,domne ca nu stiu ce,si cum frate sa nu ti se urce sangele al cap?
Nu pot spune ca toata saptamana a fost de rahat tinand cont ca maine nu fac ore,dat fiind ca este balul si nah domne ne pregatim si noi alea alea,machiaj unghii par etc etc. Unii ar spune "Nu inteleg fetele ce naibii le ia atat sa se pregateasca?".
Pai hai sa va spun eu cum sta treaba unele dintre noi sunt mai perfectioniste,si pana mea frate ba nu ii place cum ii sta parul,ba machiajul e prea strident si trebuie sa il refaca,baa ii sta haina stramb si alte alea,si atunci logic ca stam atat de mult in baie.
Lasand subiectul asta la o parte maine e balul si sincera sa fiu sper sa fie ceva mai bine ca anul trecut,insa tinand cont ca acum venim mai mult colegi,o sa fie bine indiferent de decor,pentru ca pana la urma tot ce conteaza este distractia si nu altceva,si la o adica eu ma duc acolo sa ma distrez nu sa fac inspectia clubului sau mai stiu eu ce.
Stiu ca o sa am o portie de ras zdravana tinand cont ca va fi Miss si Mister boboc,si probele la care sunt supusi sunt de-a dreptul penale,iar la karaoke clar o sa rad,deci intr-un cuvant deabia astept balul. Ei bine pana la alta postare va pup! :*
Nyko ;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu